piątek, 1 stycznia 2021

kształt nadano

 Akurat telewizja publiczna powinna kształtować gust Polek i Polaków." Profesor to nie znaczy że oprócz tego co się wyuczył ma coś w głowie. Chyba pierwszy raz wirział na scenie piękne tańczące kobiety . Chciałbym tylko powiedzieć panie profesorze że czasy kiedy modelki czy tancerki najlepiej wyglądały w waciakach i tańczyły kazaczoka już się dawno skończyły.

Po za tym uważam że obie tv mogły póścić powtórki z zeszłych lat i było by lepiej. Dla tych co nie wiedzą - Prof. Wiesław Godzic z uporem maniaka stara sie wejsc do Parlamentu z list PO ale 3 krotnie nieskutecznie... dodatkowo w sporze prawnym z Uniwersytetem Opolskim po tym jak powiedział do studentk która się spóżniła na wykład tłumacząc że musiała dziecko odwieźć - że się "bardziej na qrwe nadaje niż na matkę" Znaczna większość ludzi ma niestety przaśny gust w rozrywce i codziennym trybie życia. Pamiętam pobyt w Zakopanem w latach 80. Padało kilka dni, chciałem pożyczyć książkę od gospodarzy. Jedyne książki w tym domu to były....podręczniki szkolne ich dzieci.Rzeczoznawca do dobrego psychologa albo już do psychiatry!! Oglądałem TVP i nawet przez chwilę nie miałem takich skojarzeń jak trzeba mieć zryty beret aby oglądając normalne show takie mieć!! Ale ja jestem nie „trendi” mam tą samą żonę od lat i jestem szczęśliwy z udanym życiem i współżyciem bez braków i pewnie dlatego!! Żenada to takie opinie 

No i kształtuje , to kuwizja niejakiego Kurskiego . To jego gust przelany na ekran. Zresztą to też gust ciemnego ludu dla którego Kurski "tworzy te dzieła". To wyborcy PIS ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz